super glad

Nu är jag super glad! Min data är som vanligt! Pappa fixade den så det är jätte skönt att ha min data tillbaka som vanligt. Tror inget hade raderats som jag vet så det är ju jätte bra. Så ska fixa en tjejs bloggdesign om jag får tid imorgon. Så är bara jätte lättad att den funkar!

Så nu här på kvällen så ska jag fixa lite kamera saker så dem inte ligger huller om buller i väskan, eller om man säger så. Och sen skulle jag vilja beställa Victoria Secret perfymer. En body mist och en body lotion tror jag. Ska fundera. Vill inte slösa så mycket pengar på det haaha. Men har ni några tips så kommentera gärna nedanför om ni har någon som luktar exktra gott. ↓
Nikon D3100 - AF-S Micro NIKKOR 40mm 1:2.8G - Redigerade i Gimp 2.6
 Gamla bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0