new camera stuffs

Nu har alla mina saker jag handlade kommit fårn 24.se tror jag sidan heter. Köpte ett filter eller vad det heter till mitt macro objektiv och sedan en fjärrutlösare. Men sen satt minneskortet i datan och kameran hade inget batteri.  Imorgon ska jag också testa dem för att se om dem är bra. Filtret gör ju inget annat än att sitta där men självutlösaren kan jag visa och berätta om lite mer imorgon. Men dom borde vara bra. Min kamera har ju ingen egen grej som gör att den kan koppla genom att bara ha en fjärr. Utan min måste också ha nån sladd och en till dosa som kopplas in i kameran så det är ju typ 200-300 kr dyrare. Men jaja det är säkert värt det. 

Hann ladda batteriet lite så ni får se dem:
Nikon D3100 - AF-S Micro NIKKOR 40mm 1:2.8G - Redigerade i Gimp 2.6



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0