me

Idag har jag då testat min nya självutlösare. Den funkade jättebra. Den fokuserade typ varje gång, lite svårare när man står långt borta men nära funkar det varje gång om ni fattar. Har redigerat lite av bilderna. Vart inte speciellt nöjd med någon men jaja kommer ju ha fler chanser. Mitt hår vart helt fel och så blåste det men jaja. Ska ta inne bilder nästa gång tror jag. Typ i mitt rum när det är fint ljus eller kanske i dansrumet. Jag får se hur jag gör. 

Ska snart duscha tror jag. Fixa mig lite för känner mig ganska ofräsch nu när jag har vart ute och gått. Gick typ fram och tillbaka för först längst borta. Sen till andra sidan åkern och sedan hem igen. Men kanske fått en fästing på mig, nej men ni fattar nog. Aja lite outfit bilder haha.
Nikon D3100 - AF-S Micro NIKKOR 40mm 1:2.8G - Redigerade i Gimp 2.6
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0