Dagen

Mitt förra inlägg lades inte upp. Men det var inget viktigt men tänkte berätta om skolavslutningen. Den var bra. Jag hade min gula klänning. Nu har inte fått se den förut. Men orkade inte plocka upp kameran och hålla på så ni får iPhone bilder. Men det vart ändå bra ljus. Med min klänning hade jag vita converse. Klänningen är från cubus om ni undrar. Men jag och Vendela fick hålla upp pokalen från danscupen. Så pinsamt men ändå kul haha. Sen höll två tjejer tal. Vissa från min klass började gråta, jag med. I klassrummet började vi också grina för våran engelska lärare som också är våran assisten, eller har vart ska sluta. Och min mentor som också är so lärare ska ta tjänsteledigt i ett halv år. Så vi vart lite ledsna. Sen sa vi hejdå till alla som man såg, fast dom flesta gick ganska fort så hann inte säga hejdå till vissa :( bara till några tjejer och typ en kille haha. Men ändå sjukt skönt med sommarlov. Grönan sen också med mina snälla vänner, sola bada och sådant som man gör. Nästa år är det 7:an som gäller. Ska satsa lite mer då men är ändå nöjd med betygen i år för har höjt mig i nästan alla ämnen. Fick två D och några C och resten B så är faktiskt nöjd. Men i 8:an & 9:an är ju betygen viktigast så det spelar ingen roll men det är ju alltid kul att få bra betyg om ni fattar. Men när 9:orna höll tal så fattade man hur mycket deras klass betydde för dom. Kändes verkligen inte som man ville gå ut 9:an någon gång för då måste man ju splittras och det är ju inte speciellt kul. Men nästa år är jag och min klass 7B och inte 6B.

Jag och min syrra åkte iallafall hem till farmor efter skolavslutningen och åt, pannkaka. Det var gott men vi var bara där en stund och sen fick vi skjuts hem. På själva skolavslutningen fick vi vara i gympasalen för att det regnade. Så skönt att den är så stor för alla fick plats men det var typ fullt haha.

Men det är skönt att slippa skolan och allt nu. Slippa larmet på mobilen som går 6.25. Men hoppas jag kommer kunna sova längre än det, har kanske fortfarande ställt in mig på att jag ska upp då. Men hoppas inte det. Men sjukt skönt med sommar lov!

Imorgon om jag får tid kommer ett gimp inlägg som vart lite sent.. Nån ville att jag skulle visa hur man gör mer suddigt i gimp och förlåt att det har tagit sådan tid!

Lite långt inlägg men här är klänningen fram och bak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0