Home

Nu åker jag hem. Sitter i tåget. Har ju dansat på den där invigningen och det var super kul såklart men as varmt. Och hade tjocktröja på mig haha. Men det gick bra ändå. Farmor hämtar mig från stationen sedan och skjutsar hem mig, skönt! Köpte en glass på prestbyrån innan jag gick till tåget. Skulle egentligen behövts en dricka men jaja kan dricka hemma haha.

As varmt idag iallafall. Trodde det skulle regna när vi kom ner. Eller trodde iallafall inte att det skulle bli såhär fint väder.

Oh imorgon är det midsommar, tror jag. Men tänkte iallafall ha min nya klänning, ni minns den där vita som är från Nelly. Den är fin så den ska jag ha tänkte jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0