favorit bloggar

Tänke säga vilka bloggar jag läser mest. Just nu iallafall ;) 

Den första är Nellie Berntsson. Den läser jag mest av alla. Dom flesta vet väl vem hon är. Men för dom som inte vet så är hon 12 år och bloggar typ om hästar, men med mycket vardag. Jag är inte mycket för hästar. Visst, jag har ridit men gillade det inte så mycket. Men hennes blogg, love it.
 
Den andra är Filippa Olofsson. Hon bloggar väl mest om foto och vardag. Super duktig på gimp och att fota. Så den bloggen får jag mycket inspo ifrån!

Den tredje är Julia Brännmark. Hon bloggar om mode, sen äger hon också på att fota. Hon klär sig jättefint, så hennes blogg är super bra! 
 
Det var dom bloggar jag läser mest. Sen klickar jag ju in på lite olika men inte varje dag kanske men ganska ofta iallafall.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv; Finns massa bra saker med den! :) Och jag har bara en D3100 nu. :(

Svar: Okej :) Jag med :(
Adelia Thunstam

2013-06-18 @ 20:26:01
URL: http://mesboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0