baka

Hej allihopa! Igår var jag så trött så orkade inte skriva så långa inlägg. Men det tänkte jag göra nu iallafall. Igår var jag på min kusins student. Åt lite mat där och chillade och så. Sen gick jag till mina grannar och tittade på film. Sen gick jag hem för ville se på lets dance. Då kom våran granne till oss istället en stund. Sen så typ somnade jag på soffan. Så var ganska trött haha. Men dagen var bra och så. 

Idag tänkte jag baka. Igår när vi handlade köpte jag en cupcake bok. Finns jätte många olika cupcakes i den. Och när vi ändå var och handlade så ville jag baka daim cupcakes, så det ska jag göra idag. Recpeten är ganska långa och ser svåra ut men hoppas det inte är så svårt men klarar det nog. Ni får se hur det blir sen såklart och så kan jag säga om det var svårt eller inte.
 
Men efter det vet jag inte vad jag ska göra, antagligen chilla och så. Ta det lite lungt nu när dansen slutat och så, jag får äntligen vila. Lite skönt att dansen har slutat men kommer ju sakna den. Men kan alltid dansa hemma. Och det kommer jag att göra. Ska också lära mig att stå på händerna. Får träna på sommarlovet haha. Inte speciellt långt till sommarlovet heller. Ska bli SÅ skönt att slippa alla läxor, och prov. Det har ju vart as mycket läxor på senaste tiden och det var så jobbigt eftersom jag hade dansen då också som jag skulle hinna med. Men fick bra betyg på mina engelska prov så det är jag nöjd över! Sen hade jag ett matteprov också men det var ju typ i torsdags så har inte fått svar på det ännu. Sen alla nationella får vi ju reda på typ nu så, haha. Men aja ska inte babbla mer.
Nikon D3100 - AF-S Micro NIKKOR 40mm 1:2.8G - Redigerade i Gimp 2.6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0