Bajs data

Nej alltså nu har det hänt nåt med min dator. Tänkte gå in och blogga från den men då började den pipa. Så stängde av den på knappen och startade om den igen. Då ser det helt annorlunda ut! Den är en Windows 7 data men nu ser den helt annorlunda ut. Alltså typ gammaldags. Inte så gammal men typ en gammal skoldata. Så ringde pappa och han sa vad jag skulle göra. Ska bara inte använda den tills han kommer hem och det är nån gång på söndagen. Så kommer inte komma några bilder från kameran iallafall. Och tänk liksom om alla mina bilder har försvunnit. Jag som skulle göra en backup på den , eller pappa iallafall. Men asso så gjorde jag inte det. Det är ju på min data där allt finns! Men hoppas att den blir som vanligt och alla bilder finns kvar. Är så ledsen men jaja, om inget finns kvar så får jag väl börja om på nytt :(

Gammal bild på mig och Hanna, hann göra hennes design iallafall, så checka hennes nya design jag har gjort --> http://hheriksson.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0