allt och inget

Nej asso nu när det är sommarlov orkar jag typ ingenting. Kanske för att jag var på grönan igår men ändå, alla andra dagar liksom. Glömmer bloggen och bara gör ingenting. Har bara inte något att skriva om. Inga bilder på mobilen, ingen inspo, ingen push. Men ska verkligen försöka och göra minst ett inlägg som är intressant varje dag. Jo jag bloggar. Men om vad? Detta har jag gjort idag och blabla.. Sen kan jag vara riktigt osocial och vill bara va i mitt rum utan sällskap. Men typ sån är jag. När jag gick i lågstadiet så var jag nästan aldrig med nån. Ville bara inte. Men eftersom mina vänner här i högstadiet är så snälla så har det blivit mer att jag är med folk.
 
Persiennerna nerdragna för att inte ljuset ska komma på tv, högt ljud på, stänger typ allt ute. Jag kan vara lite annorlunda ibland. Men aldrig har jag hamnat utanför. Alltid haft några där. Oftast ganska många men har inte insätt det. Alla finns nog där men märker det inte. Sommarlovet ska bli bra, fast sådan trög start. Första veckan, hände inget. Men sen kom grönan in och sen har det inte gått längre. Låter denna dag gå och sen imorgon får vi se. Men ibland blir det för jobbigt.

Och här började foto intresset. Bilden på mig är runt 2 år sedan och dom andra 3 år sedan tagna med en kompakt kamera haha.

 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh tack så mycket! Ja det har jag, eller det är ju en grej med sladd som sitter i kameran och en fjärrkontroll till det. Bild på den här: http://canonida.blogg.se/test/2012/july/kamerautrustning.html

Svar: Å tack för ett super svar! Ska faktiskt också köpa en sådan, fats till min Nikon D3100. För antar att du inte heller har en sådan där som känner av så man bara kan ha fjärr utan sladd. Men vet du vart du köpt den? :)
Adelia Thunstam

2013-06-18 @ 17:03:46
URL: http://canonida.blogg.se
Postat av: Emma

Sv: Tack så mycket, vad glad jag blir! :'D Jag fotar med en Canon Eos 1000D. :)

Svar: Varsegod! Okej :D
Adelia Thunstam

2013-06-18 @ 18:53:30
URL: http://momentsofjoy.blogg.se
Postat av: Tilde

Porträttet är jättefint! :00

Svar: Aw tack! :D
Adelia Thunstam

2013-06-21 @ 16:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0