Tv

Såg precis på tv. MasterChef eller vad det heter. Dom dekorerade tårtor och så. Vart ju sjukt sugen på det. Men kanske lite komplicerat + att vi river vårt kök. Så nej Adelia, no way. Och nu kommer Cake boss.. Ännu mer sugen eller?

Alltså senaste tiden har jag funderat jätte mycket på vad jag vill syssla med när jag blir "stor". Fortsätta med dansen, baka eller helt enkelt något som jag tjänar mer på eller hur man säger det? Nä låt oss tänka på det lite senare, men kan inte sluta haha. Det är ju mina intressen nu som jag vill bli och utvecklas i men vet ju liksom inte vad jag vill bli senare. Men har ju fram till 9:an i skolan att tänka på det, och liksom adelia du börjar bara 7:an. Men tankarna går ändå ;)

Ben&jerry glassen från Visby.. Ja det där räknas som en kula :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0