regn, fota?

Kom precis hem efter att vart ute med Nova. Hon sover ju ganska länge så man får vänta ett tag tills man går ut. Hon sover ju liksom längre än oss. Men skönt att ha en sådan hund istället för en som är pigg vid typ 04.00 haha. Men det regnar fortfarande ute. Och när jag var ute med Nova hittade jag typ en buske, eller jag har vetat att den alltid är så  fin när det har regnat för vattendropparna typ skimrar på den. Så om jag kommer ihåg så ska jag gå ut och fota när det slutat regna, om det slutar idag haha. Men ska köpa ett regnskydd har jag tänkt till kameran. Får bli nåt billigt. Kommer ju ha användning av det eftersom man kan ha det i snön också, eller när det snöar. 

Men vädret vänder ju väldigt fort. Först as varmt, +23 grader och sol. Sedan +14 grader och regn :( Men skönt att ha lite innedagar också. Får väl se någon film som jag gjorde igår kväll. Såg Dear John. Tyckte den var jätte bra, förutom slutet. Den bara slutade liksom. Men annars var den superb. Men har en bra film, kommer bara inte på vad den heter. Haha.
Nikon D3100- AF-S NIKKOR 50mm 1:1.8G - Redigerade i Gimp 2.6

Bild från stranden i förrigår. Lite suddigt för har beskärt den så jag kom närmare med objektivet. Men vart ganska nöjd med den :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0