mitt "nya ´" instagram konto

Jag har skaffat mig ett nytt instagram konto för nån vecka sen tror jag. Det heter adeliasfoto. Vet inte om jag har nämt det förut men isåfall kan jag ju säga det igen haha. Jag uppdaterar bara kamera bilder. Men eftersom ni läser min blogg kanske ni har sätt dem flesta av dem eftersom jag har laddat upp dom på bloggen innan. Men skulle vara kul om så många som möjligt följer, och stödjer mig ahah :) Men ni fattar! :)
Nikon D3100 - Tamron SP 70-300mm F/4-5.6 Di VC USD - Redigerade i Gimp 2.6
Glad att kunna säga, dom bilderna över är tagna med nya objektivet :D
 

Kommentarer
Postat av: Hannah Blom

Fina bilder! Har ett likadant objektiv, superbra! :)

Svar: Tack så mycket! Japp är nöjd med det hittills! :)
Adelia Thunstam

2013-07-24 @ 10:12:23
URL: http://alinawilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0