Maya kommer idag

Maya ska sova här idag. Vi ska göra massor av roliga saker så lägger väl upp några videos här från videofyme. Men det ska bli super kul haha.

Men hade as svårt att somna inatt. Vet inte varför. Brukar ha as lätt att somna men nu låg jag typ en timme, minst. Hade typ för mycket att tänka på. Eller jag tänkte istället för att sova, wierd. Men blir väl lite sent nu när Maya kommer så det spelar ingen roll. Men får mer energi om jag lägger mig tidigare och vaknar upp tidigare än att lägga mig senare och vakna upp senare. Men är inte en långsovare eller hur man säger, liksom det längsta jag sovit till är typ 20 i elva, wiiiie. Nej men vaknar hellre tidigare haha.

Ah men videosar och massor av bilder kommer väl upp om jag fixar dom i datan.

Har man förändrats på mer än ett år eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0