inte så många inlägg

Har inte uppdaterat något idag förutom "om mig själv" inlägget jag gjorde nyss. Har tänkt att blogga men sen kom det upp något annat istället så glömde bort det totalt haha. Men vi håller på att riva köket så det kan vara det som blir lite rörigt i mitt huvud. Vi åt iallafall lunch hos våra kompisar idag så det var super gott. Sen åt jag ben&jerry innan lunch men vart ju inte direkt mätt på det. 

Maya är på gothia så jag hittar väl nån annan. Men måste dra och bada nån dag för det är så himla varmt. Kanske idag, eller? Inte riktigt bestämt men vi sa att vi skulle det igår men vem vet. Förut idag trodde jag att det skulle börja regna för att det var så molnigt men nej det var lite sol.


Gick också precis ut med Nova. Lång prommis, eller lång & lång, 30 minuter iallafall. Gå och lyssna på musik och bara tänka, behöver ju det ibland. Haha. Men här får ni några bilder på Nova, några dagar gamla bara :)
Nikon D3100 - AF-S NIKKOR 50mm 1:1.8G - Gimp 2.6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0