info

Hejsan! Idag vet jag inte vad som händer. Kanske dansar, får se om det ligger för mycket saker där nere. Helt kaos när man renoverar men det får vara så ett tag nu haha. Men kanske slappar ute. Brukar inte vara ute så mycket eller ens göra så mycket, såvida jag inte är med kompisar. Måste iallafall måla naglarna idag, rooooligt va, ehm nej? haha. Men inga måsten är rätt skönt ändå.

Till infon iallafall. Ska åka bort en sväng i några dagar under denna och nästa vecka. Men ine länge alls. Så om ni förväntar er vanlig bloggning då så har ni helt fel haha. Kanske kommer några önskeinlägg som tidinställda, typ gimp/redigerings tips. Ni fattar nog. Men sen när jag kommer hem blir det BILDBOMB, för har ju med mig kameran. Mer om detta säger jag inte, ville bara att ni skulle få veta det.
 Nikon D3100 - AF-S NIKKOR 50mm 1:1.8G - Redigerade i Gimp 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken söt hund :)

Svar: Tack så mycket! :)
Adelia Thunstam

2013-07-18 @ 14:52:22
URL: http://twizzdream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0