linns blogg

Hejsan! Just nu är jag med Linn! Vi har gjort en header till hennes blogg, klicka härför att komma till den. Linn håller på med Videofyme på min mobil och håller på att göra massor av videos. Men läs hennes blogg! Har skrivit inlägg för inte så länge sen om hennes blogg , men läs den igen! Jag har nu börjat spara mina bilder i png , vilket gör att dom får betydligt mycket mer kvalité! Här kommer lite bilder iallafall:
Nikon D3100 - 18-55 objektiv - Redigerade i Gimp 2.6

Den sista bilden vart en sådan här bild som inte skulle vart tänkt att bli så, om ni förstår. Men hade typ ingen annan så det fick bli den som fick komma upp här på bloggen! Just nu så håller Linn på att ta kort med min kamera, några bilder kommer upp på henne sedan! Kunde heller inte få Nova att titta in i kameran, hon vart så fokuserad på andra saker än kameran. Men aja, glöm inte att läsa Linns blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0