linn

Hej. Idag har jag inte hunnit blogga så mycket för jag har vart hos min kompis Linn. Läs Linns blogg, tryck( här ) ,den handlar om hennes djur! Den är jätte bra! Så läs den så blir hon glad!
Men iallafall så tänkte jag lägga upp lite bilder nu , jag har inte så mycket bilder från vintern än på min hund Nova, så tog två andra från i höst/somras.
Här är Nova för inte så jätte länge sen.
 
Nova igen.
Bild från hösten ( som ni kanske ser). På denna bild är det sämre kvalité än på dom andra, lyckades inte spara den i samma "form" som dom andra för då vart den för stor, men det kanske inte synns. Alla bilderna som jag lägger upp är redigerade i ett redigerings program Gimp 2.6. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0