Efter skolan

Hejsan! Igår så redigerade jag ju bilder som jag sa. Dom bilderna kommer upp lite senare idag! Det kommer upp tre bilder, en av dom tycker jag var ganska fin, hoppas att ni också tycker det då ;) Tack så jätte mycket alla som besökte igår! Blir jätteglad över att ni läser och kommenterar! Sen tror jag att det kommer upp sådana här "före och efter" bilder. Snart måste jag köpa ett objektiv, det ska nog inte vara ett zoom objektiv eftersom jag gillar och fota när och naturbilder. Sedan ska jag köpa en fjärrutlösare, det måste vara med sladd eftersom min kamera inte kan känna av utan sladd. Men igår så såg jag på lite tutorials av hur man gör "the cup song" som är med i filmen Perfect Pitch, jag har väl lärt mig den, men inte själva sången, och sedan gjorde jag den bara med händerna och inte med en mugg/kopp. Men ska försöka med mugg idag! :) Ha det bra och titta gärna in på bloggen sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0