bilder från idag och igår

Hejsan! Nu har jag redigerat klart lite bilder från när Linn sov över här, hoppas ni blir nöjda :)
Klicka på bilden för att komma till Linns blogg!
Jag innan frågestunds svaren.
Linn innan frågestunds svaren.
Vi innan.
Jag och Nova, foto av Linn.
Igen, foto av Linn.
När vi bakade.
Vi i källaren.
Varm choklad med klippta marshmallows i, jättegott!

Jag har haft jätte kul med Linn idag och igår! Det är så kul att vara med henne så tycker att ni går och tittar på hennes blogg! ( Länken är i bilden där uppe ). Tack till alla som har besökt min blogg idag och igår! Alla foton är tagna med min system kamera Nikon D3100 förutom den lite suddigare på mig och Linn, den är tagen i datan ( Youcam ). Har tagit lite mer bilder innomhus idag som jag ska redigera nu men dom kommer upp imorgon så titta in då på bloggen! Ha det jätte bra alla som läser! Detta är sista inlägget för idag!
                                    
                                                                                                               
                                   
                                                                                                            
 
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0