beskrivningar från instagram

Hej igen! Jag gjorde ett inlägg på instagram där det stog att dom 10 första som skrev till mig skulle jag beskriva på min blogg:

Jenna.T: En jätte fin tjej! Går i i samma klass och hon är jätte snäll!

Linn.S: Går i min klass! Underbart snäll och söt! Jätte rolig hela tiden!

Mathilda.S: En söt tjej, går i min skola, jätte bra på att fota! 

Linn.V: Galning, konstig, snäll , fin , :*

Rebecca.H: Fin,snäll, jättebra på att fota, underbar!

Wilma.R: Jätte bra fotograf, mycket mycket snäll , jätte fin! 

Tuva: Underbar , äger på att dansa , går i samma dansgrupp , så underbart fin!

Isabelle: Jätte bra på att dansa, jätte fin , vill känna bättre!

Josefine: Underbar, fin, äger på dans, jätte snäll!

Emma.W: Min underbaraste vän, jätte snäll, fin , gullig , bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0