badat

Hejsan! Nu har jag badat! Jag hade en ansikttsmask, den på bilden här under. När man applicerade den på ansiktet så vart den varm, den var rinnig, vilket jag tycker att den inte ska vara! Har ju testat en del ansiktsmasker och det där var den sämsta. Vet inte riktigt vart den är köpt men den är väl ifrån H&M eller Lindex tror jag! Men den kanske passar någon annan ;) Här kommer lite bilder:

Nikon D3100 - 18-55 objektiv - Redigerade i Gimp 2.6
Den översta bilden på Nova är när hon rullar sig, vilket hon brukar göra när hon kommer ut i snön! Och den i mitten är på fina Linn.S, ni hittar hennes blogg i några inlägg under, och den sista är ansikts masken som jag inte tyckte om! Ha det bra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0