The dreams come slow and goes so fast

Nu på morgonen har jag vart ute och fotat. Kändes att det behövdes nu till bloggen. Jag gick ut med Nova först men sen såg jag att det var så fint ljus och en fin sol så då gick jag ut och fotade lite. Det var så kallt men fick några fina bilder som jag redigerade lite i Gimp. Men idag ska jag nog ta det lite lungt eftersom det har vart ganska körigt i helgen och så. Men idag tänkte jag iallafall att jag kunde baka något. Det är ju inte så jätte svårt och jobbigt. Kanske jag får mer energi av det? :) Kanske att jag fixar någons blogg som har frågat. Ja det ska jag nog! 

Nikon D3100 - 18-55 mm objektiv - Redigerade i Gimp 2.6
                                   

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej,Fin blogg! <3 ;)
Jag har just nu "dagens blogg" uppe på bloggen så du får jätte gärna delta & Kanske blir du länkad bland alla mina läsare? :O <3
Btw,Jag gör jätte gärna Bloglovin byten <3 :D // Ellen på TopWinner.blogg.se

Svar: Nu har jag skrivit att jag är med! Hur hittade du min blogg? :)
Och tack detsamma! <3
Adelia Thunstam

2013-02-26 @ 11:09:23
URL: http://topwinner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0