Skola

Hejsan allihopa! Idag så har vi idrott i skolan ( jobbigt ). Men det är så skönt med fredag idag! Sedan helg och då blir det mera dans :D Igår var det ju alla hjärtans dag. Jag fick en gelé hjärtans ask som jag sa, men åt inte så mycket för kan ju spara lite till helgen. Men just nu ser jag på tv, har precis packat ner alla gympa saker eftersom jag inte hann det igår. Vi såg på någon film igår, jag somnade så vet inte vad som hände i slutet men ska nog se klart den någon dag. Den hette något med blue haha. Men dom hittade något flygplan under vattnet i Bahamas , ni borde se den för den var spännande , hann väl se halva kanske :) Snart ska jag iallafall gå till skolan, skriver sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0