Röd i ansiktet

 Igår var jag så trött så gjorde ingenting. Men ni får kommentera om ni vill ha någon tävling eller om jag ska skriva om något speciellt. Eller om ni vill göra länkbyten och sådant. Just nu ser jag på tv och bara slappar. Känns som jag är jätte trött i benen eller något. Och är helt röd på näsan för igår tog jag ett finnmedel där eller vad det var och sen på kvällen så vart jag bara helt röd haha. Men får ta nåt smink och täcka över. Det ser helt sjukt ut! Men skriver nog mer sen! Blogg.se appen funkade inte så fick gå in på vanliga internet. Hatar verkligen när den håller på sådär!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är ett finnmedel ? :p

Svar: aa ;)
Adelia Thunstam

2013-02-28 @ 13:14:27
Postat av: Den som alltid kommenterar ;)<3

Hahah, jag tror nog att det ska vara ett medel som tar bort finnar! <3
Eller ? ;p

Svar: Aa :(
Adelia Thunstam

2013-02-28 @ 13:20:58
Postat av: Anonym

Hoppas du får bort dom <3

2013-02-28 @ 15:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0