maya

Hejsan! Nu har Maya gått hem. Vi hade jättekul! Vi fotade mest och massor av andra saker, eller hur Maya? ;) Men har redigerat lite bilder från idag. Och min ritplatta har slutat funka, eller pennan :( Så kan inte använda den, men den har vart så förut också och då instrallerade vi bara om den och då funkade den! Så ska göra det nån dag. Imorgon i skolan ska vi åka skridskor, inte så kul heller. Det är bara kallt och jobbigt och sedan ska man göra massor av lekar och sånt som jag suger på. Men det blir ju alltid roligare med kompisarna! Sedan ska jag äta mat, pannkaka! Min favvorätt haha :D Men här kommer lite bilder från idag:
Nikon D3100 - 18-55mm objektiv - Redigerade i Gimp 2.6
                                    
 


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha vi hade jätte kul det gick inte att lägga ut vision på Facebook så försök göra det igen❤

2013-02-21 @ 22:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0