fotbollscup och dans

Hejsan! Nu är jag äntligen hemma och har ätit. Vi i min klass var ju på fotbollsturnering. Vi förlorade tyvärr men vi fick grönt kort och det står för att vi var snällast på plan :) Sen dansade jag ju idag. Vi gjorde lite priuetter, massa stretching, diagonal och så. Jag dansar ju i en och en halv timme, men vi hann bara dansa i 5 min för resten av tiden gjorde vi allt det där. Så nu har jag jätte träningsvärk i benen så ska ta mig en lång och varm dusch snart! Sedan skulle vi ha matsäck till fotbollen men den glömde jag ju såklart. Men pappa kom med mat till mig sedan. Och imorgon ska vi på teater. Så mycket saker som ska göras! Ska bli så himla skönt med sportlov sedan, ta en paus från allt. Då ska jag bara slappa tänkte jag, om det inte dyker upp något speciellt. Men nu lyssnar jag på musik och chillar lite. Men aja, hejdå, skriver imorgon.

Nikon D3100 - 18-55mm objektiv - Redigerade i Gimp 2.6
                                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förut skrevsu ju på instagram att ditt mål va att gå ner i spagat innan jul, gick du ner i spagat nån gång? <3
// Den där tjejen som älskar din blogg och kommenerar dina foton! :*

2013-02-18 @ 19:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0