dator

Hejsan! Just nu så fixar jag litt med min blogg. Har inte tagit några kort idag eftersom jag inte har orkat. Har fixat lite med andras bloggar också. Men ni får lite gamla bilder. På sommaren lovar jag att ta kort mer ute. Då är det ju lite varmare och det finns finare saker att ta kort på än snö. Får ingen inspiration av snö riktigt. Förutom när det är frost, för det kan vara riktigt fint. Har ju den där gräs bilden på min design, det är sådanna som jag menar. Ska nog köpa nytt objektiv snart och inte slösa pengar på kläder och andra saker haha. Det ska nog inte vara ett zoom-objektiv för jag gillar att fota natur och sådant, då är inte ett zoom det bästa direkt. Har inga nya bilder på datan , förutom den på mig och kanske några mer om jag skulle orka leta. Så jag måste ta nya imorgon! Men ni kan väl få några gamla från 2012, på sommaren.
Här:
Nikon D3100 - 18-55 objektiv ( tror jag ) - Redigerade i Gimp 2.6
Och osmart som Nova är så lät hon bollen rulla ner i vattnet ett antal gånger ;)

                                    
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0