alla hjärtans dag

Hejsan! Nu har jag kommit hem från Linn.s och ätit. Har fått en geléhjärtansask av mamma och pappa som jag ska äta ikväll. Har godis förbud igentligen så får passa på ;) Men jag har haft jätte kul hos Linn. Vi var ute med hennes kaniner och jag såg hennes nya kanin för första gången! Hon var jätte söt. Är ganska trött så ska se på tv, sedan duscha och sen tv igen kanske, sen ska jag sova! Igår så kom jag på att jag ville ha ett macro objektiv så jag kan fota extra fin natur. Massor av detaljer och så. Det heter Nikkor 40 mm eller nåt liknande. Så någon dag så ska vi väl åka och titta på det så jag kan testa det i butiken om jag vill ha det eller inte. Men det tror jag. Sedan funderar jag på att köpa en fjärr också när man ändå är där. Om jag har pengar till det då ;) 

Nikon D3100 - 18-55 mm objektiv - Redigerade i Gimp 2.6
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0