var har jag varit

Ja, nu är jag hemma. Som ni kanske listat ut har jag inte vart hemma! Jag och my family har vart i våra kompisars sommarstuga. Jättemysigt! Har inte fått med mig hem så många bilder förutom på hundarna eftersom det inte fanns så mycket att fota där. Vi gjorde inte så mycket utanför huset och tomten om man säger så. Men shoppat har jag. Ett till inlägg kommer snart där jag visat vad jag har shoppat. 


Rätt trött iallafall, och tröttare ska man bli. Ska ju dra och dansa på öppethus för dom ville att dom som var på sommarlägret skulle visa upp danserna och så. Så åker dit sen när jag har ätit. 
Nikon D3100 - TAMRON AF70-300mm F/4-5.6 LD MACRO 1:2 - Redigerade i Gimp 2.6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0