Vädret

Hej allihopa. Bara sitter här inne nu för det regnar. Och sen går jag ju typ aldrig ut på morgonen ändå så haha. Har precis fixat naglarna bara, grönt och fint. Ska också fixa mig till dansen sen. Egentligen hoppas jag lite på att det ska regna för de verkar vara så mysigt att dansa när det regnar haha. Men vi får väl se. Det står ju att det typ ska det men alla sidor säger olika. Men det är ju inte heller typ riktigt spöregn utan det är mellan spöregn och dugg typ haha.

Outfiten till dansen blir typ antingen springtights eller shorts. Har inte bestämt mig ännu, sen gruppens t-shirt ( alla har fått en likadan ), sen valfri munkjacka typ. Så ska se hur jag gör med det. Sen ska jag nog ha en fläta i håret tror jag. Så det blir bra. Det är ju somsagt typ 4-5 danser i en mix så vi kör på i 5-6 minuter haha. Men uppdaterar senare, typ efter eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0