tredje dagen på danslägret + mer

Vet inte om detta är jätte kul att läsa och så, med dansen alltså. Men ska försöka göra lite fler inlägg för nu blir det ju bara om dans och ett inlägg om dagen. Men men, denna veckan ut blir det så. 

Idag på dansen så var jag bara kvar till lunch. Eller åt inte ens där. För det jag gjorde var att jag gick på begravning. Men nu är jag hemma från det. Men först hade vi streetjazz och sen house. Streetjazzen gick ganska snabbt men fixade det iallafall. Sen housen, jobbigt så måste träna mer på den. Det känner nog nästan alla tror jag. Och det jag missade tänkte jag lära mig lite snabbt imorgon om jag kan haha. 

Men har ju 35 i mina dansskor, och jag har 33 egentligen. Så får blåsor och ont i fötterna när jag dansar med dom, så tar mina gamla denna gången och ser om det blir bättre, för dom passar bättre :) 

Men på fredagen blir dte mer uppdatering för sover där på dansstudion då och så :)
Nikon D3100 - TAMRON AF70-300mm F/4-5.6 LD MACRO 1:2 - Redigerade i Gimp 2.6

Bilder från kompisars ö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0