Sydpoolen med Ida!

Har inte uppdaterat idag som ni kanske har märkt. Men har vart med Ida. Men först var det ju skola såklart ;)

Skolan gick bra, skönt att träffa alla kompisar igen! Mycket roligare nu haha. Lite nya lärare, förändringar i schemat och så. Känns som man börjar sjuan! Och skönt att inte vara minst längre haha. Men hela denna veckan förutom fredagen så är det aktiviteter. Imorgon är det nåt museum i Stockholm och sen håller det på så hela veckan somsagt. Egentligen, konstigt nog skulle jag bara vilja ha vanlig skoldag för orkar inte göra sånna saker hela tiden. Men rätt chill ändå!

Iallafall så mötte jag Ida efter skolan. Sen gick vi hem till henne en stund. Vi chillar typ bara. Sen så gick vi till tåget och åkte dit. Fast först donken. Så sen var vi där på sydpoolen några timmar. Chill! Så nu vill jag bara duscha av mig och sätta på mig mjukiskläder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0