Skolan

Ja snart börjar skolan då. Sista helgen på sommarlovet. Tråkigt men sant :( fast ska bli kul att börja sjuan och att få träffa alla igen. Många fler skratt och dagarna blir på sätt och vis roligare även om man kommer vara trött hela tiden haha. Liksom, upp 06.25. Äta, klä på sig, ut med doggy osv.. Sen skolan, tråkiga lektioner ( för det mesta ;) ), läxor och sånt. Ska bli jobbigt. För slutet av sexan var jobbigt tyckte jag. Kunde knappt hålla koll på läxorna men ändå fixade jag det, så ska det bli i år med. School come first! Men somsagt så får man ta ut det roliga man har kvar på de sista dagarna på lovet och njuta. Så det ska jag göra. Kan ju berätta lite sen om jag gjort nåt spännande eller inte ;))

Ska fixa i ordning mig lite och sånt nu. Först klippa Nova då för hon ser ut som ett troll! Så ja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0