om dansen

Just nu sitter jag bara här, med fläkten i ansiktet och öppet fönster. Så himla varmt! Dels kanske för att jag har dansat nyss i källaren haha men sen är det ju bara allmänt varmt ute. Har ångrat att jag inte har dansat eller åtminstonde strecthat på sommarlovet för är otroligt ovig nu, eller asso gemfört med hur jag var förut. Så eftersom det är dansläger nästa vecka så tänkte jag att jag strecthar och dansar upp mig nu eller vad man säger så jag slipper ha träningsvärk varje dag då haha för brukar få det. Men vissa saker var som vanligt men vissa saker tex. att gå ner i split och spagat, det var tufft nu haha. Och innan sommarlovet när dansen var så kunde jag redan gå ner på höger ben, mitt fel hehe. 

Och en sak till, hade ju köpt ett till linne i Visby och lite småsaker, men linnet kan ni se på bilderna med mig och Maya ett-två inlägg under.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0