music goes all around

Musiken är det ända jag gör just nu. Eller rättare sätt det ända jag lyssnar på osv. Men har lite svårt för att hitta nya låtar så om ni har nåt tips skulle det vara jätte kul, på låtar då haha. Vad som helst, nej inte rock för det är typ det ända som jag inte gillar. Lugn rock går bra men inte sådär jätte skrikig så man får ont i öronen om man har hög volym, men gärna annat. Och ja jag respekterar om du har den stilen :)
Nikon D3100 - AF-S Micro NIKKOR 40mm 1:2.8G - Redigerad i Gimp 2.6

Kommentarer
Postat av: Alva

I want crazy by Hunter Hayes, Move by Pacific air, Young blood by The Naked and famous, Self Machine by I Blame coco, Lessons learned by Matt and Kim, Rooftops by New Found Land, Where you're coming from by Matt and Kim! Tycker alla är skit bra fast vi har kanske inte samma musiksmak ;)

Svar: Aw tack så mycket för tipsen! tacktack! :)
Adelia Thunstam

2013-08-15 @ 23:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0