kompisars ö

Nu är jag hemma! Eller för ganska länge sedan. Hade typ spagetti ben när jag kom hem så orkade inte sätta mig vid datan direkt haha. Så låg i soffan en stund och vilade. Sen resten av tiden så har jag redigerat alla bilder. Var somsagt bara natur bilder som jag nämnde i nåt annat inlägg. Men klumpiga Adelia kommer alltid fram. Hade redigerat alla bilder jag skulle ha, sen gick det inte och vända på EN bild. Så då skulle jag bara stänga ner den bilden mnen såklart så försvann alla bilder som jag hade redigerat, och dom var klara och allt men inte sparade. Så fick redigera om dom haha. Men aja det gör inget. 

Har iallafall haft det bra på ön. Väldigt mysigt där alltså. Vi åker ju tid nästan varje år och det är super mysigt. Bara vara där och gå ner till bryggan som är precis vid huset. Vet inte direkt om jag har fått nån solrand. Blev lite bränd bara vilket jag inte brukar. Men vem blir inte liksom? ;) Aja ska sluta babbla och hålla på, här kommer några bilder :)
 
Nikon D3100 - TAMRON AF70-300mm F/4-5.6 LD MACRO 1:2 - Redigerade i Gimp 2.6
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0