We'll move out of the shelter

Idag skulle jag igentligen vart med Maya. Men det gick inte för henne. Så nu får jag sitta och plugga spanska, fast det skulle vi ändå gjort haha. Är väl ganska trött efter denna dag. Känns som vi har haft typ 20 lektioner haha. Ska ta bort mitt smink och så snart, efter jag har tittat klart på topmodel ;) 

Tog iallafall det nya finnmedel igår kväll. Har alltså bara använt det en gång. Det funkar faktiskt jätte bra! Vissa finnar har redan försvunnit så det är ett stort +. Ska använda det ikväll också! Hoppas att allt dåligt försvinner från mitt ansikte för hatar verkligen finnar. 
Gammal bild.

Nikon D3100 - Nikkor 50mm - Redigerad i Gimp 2.6


Kommentarer
Postat av: Jenny

Söt bild:)

Svar: Hihi tack :)
Adelia Thunstam

2013-04-18 @ 22:56:52
URL: http://www.jennytingvall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0