sjukt trött

Hej! 
Nu har Vendela gått hem. Jag följde henne till bussen med Nova. Vi har dansat och gjort klart koregrafin som är till danscupen imorgon. Ingen annan är med i den, i våran skola då. Så vi får en fri plats fast vi måste såklart visa upp den så dom vet vad dom tävlar med haha. Jag är iallafall jätte trött eftersom jag sov över hos My, vi var 4 stycken som sov över men vi var 9 hemma hos henne på kvällen tror jag. Sen så gick jag och mötte Vendela nästan på direkten när jag kom hem. Sen så dansade vi ju. Efter det så bakade vi kladdkaka. Jag brukar baka med smält choklad men vi gjorde på hennes sätt men kakao. Jag tycker fortfarande att det är bättre så som jag gör, eller det smakar ju mer choklad och jag gillar choklad hehe.
Så har min dag vart.

Lyssnar på musik och chillar lite smått för ska bada snart. Är ju helt trött och måste få ny energi imorgon. 
Nikon D3100 - Nikkor 50mm - Redigerad i Gimp 2.6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0