Regn

Har just vart ute med Nova! Eftersom det regnar så ville hon såklart inte gå ut. Hon tvärnitade ett antal gånger. Första gången jag var ute idag med Nova så visste hon att hon var tvungen att kissa. Och på direkten när hon gjorde det, som hon gjorde direkt när vi kom ut, så ville hon gå in. Men sen när vi kom in sa mamma att det inte räckte så då gick jag en liten bit till, och på den sträckan tvärnitade hon säkert 10 ggr. Så hon hatar verkligen regn men har inget problem med snö haha.

Snart ska jag iallafall gå till skolan. I detta väder tror jag att jag kommer bli ganska blöt, även om jag har paraply så blir man ju ändå blöt, på benen iallafall. Har engelska direkt på morgonen och so efter och det är i samma sal så slipper gå och byta sakerna och sal så det är jätte skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0