redigering och danscupen

Min dag har vart bra! Först hade vi inläsningsdag. Det var ju somsagt danscup idag. Ingen annan från klasserna 6-7 var där förutom jag och Vendela. Så vi hade inget motstånd. Vi fick bara lite kommentarer och sånt. Så vi är i final med andra skolor haha :) Men sen efter inläsningsdagen så gick jag hem för vi slutade tidigare och åt lite och sånt. Sen åkte jag till dansen och hade det bra. Vi är typ klara med danserna tror jag så det är skönt.


Jag orkade inte hitta en snygg bild på min data så tog bara en. Gjorde om den väldigt mycket i gimp. Brukar bara testa lite olika effekter så njut haha.
 
Nikon D3100 - Nikkor 50mm - Redigerade i Gimp 2.6
Före och efter.

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: tack så mkt! :)

2013-04-22 @ 21:03:35
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilka bilder? Motivationslistan har jag gjort själv om det var den du menade? :)

Svar: Alltså dom i det inlägget som jag kommentera, go to Scotland eller vad det var :)
Adelia Thunstam

2013-04-23 @ 07:29:13
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0