pluggapluggaplugga & plugga

Nu ska jag plugga! Som jag sa förut, spanska, no & so :( Men det är väl inte så mycket att göra förutom att läsa! Och ska ju inte läsa så mycket eftersom vi har en inläsningsdag imorgon! Så det blir bra iallafall! Ska städa mitt rum efter det också haha. Ligger bara lite kläder på golvet men ska nog bädda om också för när man ska gå och sova på kvällarna så känner man massa grus eller något, säkert från Nova. Men ska ta bort alla kläder och bädda om, haha. Så detta blir en riktigt tråkig dag men aja!


Nyss åt jag även favvo maten, pannkaka ;) Så det var superduper gott! Så nu är jag mätt och ska plugga, sen städa :)
Nikon D3100 - Nikkor 50mm - Redigerade i Gimp 2.6

Kommentarer
Postat av: julia

älskar din header!
Vi har just nu veckans blogg på vår blogg, anmäl dig om du vill!

Svar: Tack så jätte mycket! :D Okej det ska jag göra! :)
Adelia Thunstam

2013-04-09 @ 17:54:02
URL: http://www.nothinglikeustwo.blogg.se
Postat av: Lιηη ♥

va gärna med i dagens awesome! :)

Svar: Okej det ska jag :)
Adelia Thunstam

2013-04-09 @ 18:31:01
URL: http://jonssonl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0