Orientering

Idag på idrotten ska vi orientera. Första ute lektionen för i år. Ska bli kul eftersom det är roligt att orientera, haha. Hoppas bara att det inte blåser så mycket för kallt är det ju liksom inte. Redan +7 grader. Vi har idrott efter matten, alltså andra lektionen. Så hoppas att det inte blåser nu. För när jag var ute med Nova så blåste det lite, men inte så det blir kallt!
Tog på mig min tjocktröja redan nu, hemma. Så slipper det ta sådan tid att ta på sig allt sen på idrotten. Behöver ju bara byta byxor då.

Nu ska jag gå iallafall haha.


Kommentarer
Postat av: △ ida.

sv; har lånat den av en som har skapat den sen har jag ändrat färgerna och lite sånt c:
tack så mycket!! :'D

Svar: Okej :D
Adelia Thunstam

2013-04-19 @ 13:26:18
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: Annika

Söt hund :)

Svar: Tack så mycket :)
Adelia Thunstam

2013-04-19 @ 15:18:46
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Sofia

Fin blogg!

Allt bra med dig? ^^

Svar: Tack så hemskt mycket!
Ja allt är super! Bara lite trött hehe. Hur mår du själv? :)
Adelia Thunstam

2013-04-19 @ 17:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0