nya jeans

Hejsan!
Idag har jag shoppat med farmor. Vi hittade bara ett par jeans till mig haha.. Fanns typ inget där. Skulle köpt skor också men fanns inte dom jag skulle dansa i. Men detta var min födelsedagspresent från henne, får väl nåt mer på mitt släkt kalas också hehe. Men är jätte glad över jeansen för behövde verkligen ett till par. Vi fikade lite också, hon köpte mig en kladdkaka så det var jätte gott. Vart typ min lunch hah. 

Men lockade ju som sagt håret förut. Var jätte bra nu efter att man kammade ut det lite. Det tog ju inte så jätte lång tid att locka det heller för hann precis klart när farmor kom. 
  
Nikon D3100 - AF-S Micro NIKKOR 40mm 1:2.8G - Redigerade i Gimp 2.6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0