Noven

Nu har jag precis gått ut med Nova. Ska snart gå till skolan. Idrott direkt på morgonen, känns inte som jag orkar haha. Har inget smink eller nåt på mig för ska försöka att vara utan så det röda under mitt öga kan gå bort. Råkade sätta finnmedel på där också, eller jag gjorde det med flit. Så då vart det ännu rödare men vissa prickar gick bort. Fast på näsan är det också lite kvar. Men här tvättat och smörjt in mitt ansikte med den där krämen, får hoppas att det blir bra!

Vill veta hur nationella provet gick i no. Fast vi har inte ens fått veta svenska provet än och det gjorde vi för jätte länge sen men nån gång får vi ju se! :)


Kommentarer
Postat av: Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Vilken söt hund ^^!
Åh jobbigt, är det exem :(? Brukar kunna få det men mest på armarna, men smörjer man och låter bli att röra så brukar de gå bort!

Fin blogg du har ^^
Allt bra annars?

Svar: Jag tror det är det men vet inte säkert :(
Tackar!

Ja allt är bra! Själv då? :)
Adelia Thunstam

2013-04-15 @ 13:11:39
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0