inte så mycket koregrafi

Våran danslärare kom aldrig :( Hon hade fastnat på något möte eller vad det var. Men vi dansade iallafall, men vart typ ingen styrka eller så. Men vi körde igenom danserna några gånger och sen på slutet så stretchade vi.. lite.

Men nu sitter jag på mitt rum och skriver här. Tog ju som sagt kort på min sak som jag hade gjort i slöjden. Fick lägga ner ganska mycket arbete på den. Gjorde typ 1000 olika saker på den, typ borra, sandpappra, putsa och sånt. Så det var lite jobbigt men vart ganska bra förutom dom snea bokstäverna haha. Men aja man lär sig ;) Sen är ju jag inte den bästa i träslöjd om man säger så :') 

Imorgon ska Vendela och jag dansa efter skolan tänkte vi. Måste bli klara med våran dans snart så vi kan träna in den. Ingen annan från våran skola har anmält sig så det kan hända att vi kommer gå direkt till final oavsett, haha. Men då blir det ingen utmaning men blir ju ändå kul isåfall. Hoppas att vi vinner, vi har en chans iallafall för våran dans är faktiskt bra :) 
Nikon D3100 - Nikkor 50mm - Redigerade i Gimp 2.6

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

ÅH vilka söta nycketringar!!

sv: Men gud shit, tack så himlans!! Detsamma alltså :D
PUSS

Svar: Hihi tackar :D Varsegod :D puss och kram (:
Adelia Thunstam

2013-04-16 @ 20:50:19
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0