Home

Nu är jag påväg hem! Har vart och dansat i några timmar. Jag och Vendela hann lite mer på våra danser. Eller ja, den ändå som vi har. Men jag hade sådan träningsvärk igår kväll så jag värmde värme kudden så gick det över ganska snabbt kändes det som. Usch vad jag hade ont!

Det var en tjej som ville att jag skulle visa hur jag redigerar mina bilder i gimp. Jag tror jag får tid på söndag , kanske lördag. Så det får bli bilder som jag visar med eftersom jag inte har något program där jag kan visa i video. Men det är ganska enkelt så det går nog bra.

Men det känns verkligen som våren är här nu! Det var jätte varmt imorse! Kändes det som iallafall. Nu är det bara sol, tror inte det blåser så jätte mycket. Men hoppas det är lika bra väder imorgon.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde klippa lugg. DU ÄR SÅÅÅ SÖT med lugg :*

Svar: Nej usch fy aldrig hahah :) <3 men tack <3
Adelia Thunstam

2013-04-04 @ 17:35:58
Postat av: Anonym

Men herregud, du blir såå gulli :*
Du borde verkligen det <3

Svar: Nej usch <3
Adelia Thunstam

2013-04-04 @ 20:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0