fix

Nu är jag äntligen klar med Hannas header igen. Hon ville ändra några bilder, eller typ alla. Så det har jag pysslat med. Har råkat tryckt på någon knapp på datorn typ tre ggr som gjorde så allt det jag skrivit i detta inlägg förvsunnit så har fått skriva om haha. Men tänkte iallafall att jag kunde slänga in ett inlägg medans jag satt vid datan. 

Tror iallafall att jag ska börja med hiss och diss. Den första kommer i veckan, tror jag. Ska fundera på det. 

Ska till den där animera film saken imorgon igen. För vi gjorde ju bara manuset idag. Imorgon ska vi göra hela filmen. Det var typ 12 bilder per sec så undra hur många bilder vi kommer behöva :o Kommer säkert bli jätte jobbigt men roligt. Hoppas det är kul. Alla andra som vart där har sagt att det var kul så får väl hoppas :)
Nikon D3100 - Nikkor 50mm - Redigerad i Gimp 2.6

Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

SV: Tack snälla!

2013-04-16 @ 21:36:05
URL: http://molinebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0